Unishore Bedrijfskleding is een groothandel gespecialiseerd in de verkoop van werkkleding, veiligheidslaarzen, werkschoenen, persoonlijke beschermingsmiddelen en accessoires aan bedrijven en particulieren. Om bestellingen vanuit de verschillende webshops efficiënt en snel te verwerken heeft Unishore Bedrijfskleding Multivers XL, Taskmanager en Scansys bij ons afgenomen.

Grootste voordelen voor Unishore Bedrijfskleding zijn:

  • Webshop en voorraad gekoppeld aan boekhouding en administratie
  • Door het koppelen van webshop en administratie ziet de klant in de webshop wat de geschatte levertijd en voorraadstatus is
  • Het aanmaken van de bestellingen is de boekhouding is volledig geautomatiseerd.
  • Artikelen worden vanuit Multivers XL automatisch overgenomen in webshop

 

Boekhoudsysteem gekoppeld aan webshop

Multivers XL is een uitgebreid boekhoudsysteem dat, in het geval van Unishore Bedrijfskleding, direct gekoppeld is aan de webshop. Door de koppeling van boekhoudpakket en webshop worden artikelen en bijbehorende artikelteksten automatisch overgenomen. Daarnaast wordt ook de voorraad regelmatig bijgewerkt wanneer er vanuit de webshop bestellingen worden gedaan.

Multivers XL is een boekhoudpakket inclusief voorraadbewaking, facturatie en relatiebeheer. Zo heeft Unishore Bedrijfskleding één enkel systeem, waarin alle belangrijke aspecten voor een bedrijfsvoering zijn opgenomen.

Bestellingen vanuit de webshops worden direct opgenomen in boekhoudpakket Multivers XL. Magazijnbonnen, pakbonnen en facturen worden hierna automatisch verwerkt met behulp van Taskmanager.

Voor besteladviezen woord de persoonlijke assistent van Multivers gebruikt. De inkomende facturen worden met Scansys ingelezen en automatisch verwerkt in Multivers. Alleen voor de controle komen er nog handen aan te pas.

 

Tijdsbesparing door slimme koppeling

Stephan Wegman, marketingmanager bij Unishore Bedrijfskleding, is enorm tevreden met de dienstverlening van VZNH. Met meerdere webwinkels en een fysieke locatie in Den Helder (Noord-Holland) is het belangrijk dat bestellingen snel en automatisch verwerkt worden naar verschillende leveradressen per klant. De bestellingen worden nu automatisch opgenomen in het systeem en de aanpassingen in de voorraad worden direct verwerkt op de website.

Daarnaast levert Scansys ons ontzettend veel tijdwinst op, tot wel 60% op het inboeken van facturen. Wij zijn zeer tevreden over de samenwerking met VZNH. VZNH heeft korte lijnen, denken met ons mee en, nog belangrijker, ze denken vooruit. Daarnaast is het systeem heel stabiel en ervaren wij weinig tot geen verzekering.

 

Meer informatie

Wilt u meer informatie over het koppelen van een webshop aan uw boekhoudpakket of wilt u meer weten over de dienstverlening van VZNH? Bel ons op 072 3 690 690 of stel uw vraag via ons contactformulier .


Terug naar overzicht